loading...
م مثل مازیار فلاحی
negin بازدید : 24 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

http://dl.ahangestan.in/music/93/93.4/maziar/over.jpg

ازت مچکرم دیونه ی من از این که چشم به این دنیا گشودی
از این که پا تو زندگیم گذاشتی از این که پا به پام همیشه موندی
ازت ممنونم ای تنهای عاشق که یادم داد دستات و بگیرم
اجازه دادی با تو هم نشین شم تو جون دادی به این احساس بی رحم
ازت مچکرم دیونه ی من ، ازت مچکرم دیونه ی من

 ♫  ♫  

کسی جز تو ، تو قلبم جا نداشته تو پای عشق و به قلبم کشیدی
تو نیستی با بد و خوبم بسازی تو طعم سختی رو با من چشیدی
تو یادم دادی با چشمام بخندم به اون روزای تلخم بر نگردم
از این ناراحتم کم با تو بودم باید زود تر تو رو پیدا می کردم
از این ناراحتم کم با تو بودم شبای بی تو من بی خواب میشم
کسی هم اسم تو هر جا که باشه مثل پروانه ها بی تاب میشم
ازت مچکرم دیونه ی من ، ازت مچکرم دیونه ی من

 

دانلود اهنگ با کیفیت 320

دانلود اهنگ با کیفیت128

دانلود اهنگ با کیفیت 64

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 57
  • بازدید کلی : 1,702